måndag 27 december 2010

Hard work work

Så var det sovadags igen, måste sova för att orka upp imorrn bitti. Fick mera jobb, av mindre kul anledning men ändå, så nu har jag hela måndag och tisdag kväll oxå. Kul att vara på storis lite, jag trivs ju så bra där. Känns väldigt skönt att ha fått så mycket jobb, nu vet jag att jag kan betala hyran i januari oxå. =P Inte lätt när man inte får pengar från CSN längre, man får lite mer press på sig.

Men jag längtar lite tills jag ska bege mig mot Göteborg igen. Jag har fått nåt fruktansvärt ont i mina axlar nu när jag jobbat. Har aldrig haft så här ont förut, helt sjukt. Dessutom har jag inte sovit så bra i sängen här, så det spelar nog oxå in en del. Hoppas det ger sig bara jag får vila. Imorrn ska jag inte sitta i kassan så mycket tror jag, lite variation i arbetet är nog bra.

Det tråkiga med att jobba så här mycket är ju att man inte hinner så mycket annat. Vill ju hinna träffa både Malin och Jenny innan jag åker hem, men vi får se hur det blir med det. Pappa skjutsar ner mig i alla fall, men han kanske vill åka på onsdag och då hinner jag inte riktigt med. =/

Nej, sova var det. Upp typ 6.30 imorrn, längesen jag gick upp så tidigt. Tur att jag får åka bil till jobbet i alla fall, det funkar inte riktigt att cykla i den här snön...

Här bor jag typ. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stå för din åsikt, kommentera inte anonymt. Anonyma kommentarer publiceras inte.