fredag 3 december 2010

Där försvann torsdagen

Idag har jag bara stressat runt känns det som. Har inte fått nåt gjort på hela dan. Det började som vanligt med att inte kunna sova, tror jag slocknade framåt halv 5 i morse, och sen sov jag som en sten till 12.30. Har inte hört varken sötis klocka eller min egen, och det är en oerhörd bedrift.

Tog mig iaf upp när jag vaknade och käkade frukost och lunch och sen gav jag  mig iväg till Anna för att styra upp hennes liv lite. Det gjorde jag genom att ligga i soffan, dricka glögg och äta massa kakor och lussekatter. Och så förstås säga åt henne vad hon skulle packa och att skriva ett schema för hennes dag i morgon. Hennes dag börjar 06.45, jag kommer in i schemat kl 12 ungefär, men hon får ringa och väcka mig 8.30 för de ska stänga av vattnet här kl 9 och jag vill gärna duscha innan. Men det är bra, då kanske jag får nåt gjort på förmiddagen oxå.

Sedan väntar ärenden på stan för oss båda, träning för mig och middag här efter det. Återstår att se om vi glömmer något och om vi klarar att hålla schemat. Men jag har ju inte svart bälte i shopping bara sådär, jag är ju proffs på effektivt shoppande. =P

Nu ska jag slänga mig i säng så jag får sova några timmar...

Självklart ska kopparna matcha glöggen och tvärtom. =D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stå för din åsikt, kommentera inte anonymt. Anonyma kommentarer publiceras inte.