torsdag 29 november 2012

Torsdag

Idag gick det bättre med mina springplaner! Har varit ute på en ganska lång tur och det gick riktigt bra. Är så glad att det inte kommit snö än, jag gillar barmark. Ur träningssynpunkt i alla fall. =) 
Nu ska jag duscha och sen tänkte jag packa, eller jag har inte så mycket att välja på, jag måste packa idag haha. =) Det blev i alla fall 8 påsar till soprummet igår, det känns riktigt bra. När man väl är på städ- och slänghumör är det bäst att passa på. 

Jag måste iofs gå till torget och växla pengar oxå, så jag har nåt att äta för. Det är jobbigt att vara ledig, man får så mycket att hinna med då. =P

Det blev anka och Londonmugg till frukost idag med. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stå för din åsikt, kommentera inte anonymt. Anonyma kommentarer publiceras inte.