fredag 23 november 2012

Fredagsmys?

Nä mysigt vet jag inte om det här är men mitt nöje så här efter jobbet är det iaf. Jag försöker komma i stämning inför nästa helg haha, Harry både här och där just nu.
Festade dessutom till det lite och svängde förbi BK på vägen hem, är det helg så är det. =) Dessutom är det bara jag vaken så då gör jag lite som jag vill. =P Men det ska inte bli alltför sent, jag ska ju upp imorrn igen. Gud vad jag längtar efter lite ledigt! Kan inte ens föreställa mig hur skönt det kommer bli över jul och nyår när jag har semester! Kommer vara ledig i minst två veckor, hur skönt som helst ska det bli.

Idag var det i alla fall en acceptabel arbetsdag. Det märktes att det var löning för de flesta, mycket folk och så, men jag har fått gjort lite annat än bara springa fram och tillbaka till kassan. Nu har jag inga mer kassapass innan jag åker bort, det känns ganska skönt faktiskt. Variation är bra och det är lite mindre intensivt att jobba på golvet, man är inte lika trött i huvudet när man kommer hem. Och det passar ju bra nästa vecka för då har jag ju lite ärenden att ta i tu med efter jobbet. Växla pengar till exempel. Ja det var väl ungefär det föresten, haha.

Jag är nog lite trött. Om man skulle försöka komma i säng kanske. Ska bara spela lite först. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stå för din åsikt, kommentera inte anonymt. Anonyma kommentarer publiceras inte.