söndag 25 november 2012

Julpyssel!

Här kommer resultatet av dagens julbakande och pysslande! Jag har redan överträffat förra året med stormsteg, då tog jag knappt fram adventsljusstakarna...I år har jag köpt en ny stjärna, men den ska nog få byta fönster så den hänger snyggare. Tyckte i alla fall den var kanonfin, 49 kronor på Coop Forum. (smygreklam, javisst!)
Nu är det dags att hoppa i säng strax, ska bara följa Anna en bit på vägen och ta mig en kik under ett tåg på vägen. Ehm. =P Jobbar 8-16 imorrn så jag ska upp ganska tidigt, i alla fall med mina mått mätta. Och ingen matlåda har jag hunnit fixa idag, så det får lösa sig ändå. Tur att jag jobbat i en matbutik, haha.

Just det, jag har gjort tryfflar oxå, men de har inte fastnat på bild än. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stå för din åsikt, kommentera inte anonymt. Anonyma kommentarer publiceras inte.