fredag 2 november 2012

TGIF!

Inte för att jag har ledig helg eller så, men fredag är alltid trevligt. Jag får ju besök imorrn av bästa Icka, så lite jobb gör inte så mycket. =) Folk är lite mer på gott humör på fredagar oxå, oftast i alla fall. =) Och idag har nog många jobbat halvdag så det lär vara fullt ös. Tur att jag bara jobbar 5 timmar, det är lite lagom.

Ikväll är jag själv hemma så Anna kommer hit. Vi ska antingen rota i klädkammaren eller så ska vi koka äppelmos. Har ju ätit upp allt mitt så jag behöver mer, men jag ska ju inte hemåt förrän nästa helg. Så jag tänkte att jag provar att göra eget, hur svårt kan det vara lixom? =)

Nu måste jag bege mig in i duschen, tar bussen idag, det blåser ju halv storm ute, och jag har ingen lust att springa sen. Jag får alltid så bråttom, jag är alldeles för tidsoptimistisk haha. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stå för din åsikt, kommentera inte anonymt. Anonyma kommentarer publiceras inte.