onsdag 28 november 2012

Anka!

Idag testade jag min födelsedagspresent från Anna till frukosten. Väldigt söt tesil-anka som simmar runt i koppen. Jag jobbar dessutom på Londonstämningen med hjälp av den snygga koppen jag köpte i somras. =)
Ledig dag idag, lite oplanerat sådär. Det hade blivit fel på schemat och jag kände oerhört mycket för en ledig dag. Eller två lediga dar blir det, imorrn oxå. Kände att jag behöver det nu innan jag ska åka så jag har tid och ro att pyssla med allt som ska göras. Jag började med att sova alldeles för länge idag haha. Men så blir det. =)
Nu har jag tänkt ta fram resväskan och sen ta mig en springtur i dagsljuset. Får passa på innan snön kommer ju, det kryper allt närmare verkar det som...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stå för din åsikt, kommentera inte anonymt. Anonyma kommentarer publiceras inte.