söndag 24 juni 2012

Söndag

Lite piggare idag kan man säga. =) Har sovit som en stock i natt, i över 8 timmar. Mina armar sov när jag vaknade haha. Växlande väder har vi haft, var riktigt fint efter lunch så jag var ute och sprang, blev en mil av bara farten haha. Men sen har det blivit sämre och regnat av och till. Men det är väl lika bra, då kanske det regnar mindre imorrn och vi slipper monsunregnet de har lovat haha. =)

Jag, Helene, mormor och Philip har varit på Sportshopen en sväng. Jag gick ifrån min princip att inte handla där på sommaren och köpte mig ett par nya mysbyxor. Men det behövdes, de rosa är anskrämligt fula nu, de blir lixom inte rena längre när man tvättar dom. Nu har jag ett par snygga svarta istället. =)

Sen kom sötis nu på kvällen oxå, så han slipper sitta ensam på Rossö. Vi får mecka dubbelsäng här i vardagsrummet haha. =) Nu kollas det fotboll, mitt England spelar, men det går sådär tyvärr. Imorrn får vi flytta in i sovrummet igen, då åker de flesta härifrån. Ska bli skönt med en riktig säng. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stå för din åsikt, kommentera inte anonymt. Anonyma kommentarer publiceras inte.