fredag 15 juni 2012

Förrädare?


Från och med nu håller jag på England. Bara så alla vet. =) Det är ju mitt andra favoritland, så vad gör man inte. När nu inte kung Mellberg fick bli hjälte får det lixom vara, varför blir det alltid pannkaka för Sverige i mästerskap? Vi kan lika gärna stanna hemma känns det som, då blir man inte så besviken.

Men en bra sak har hänt idag, jag har bokat resa till OS!!! =D Jag och Icka åker och ser damernas första match i fotbollen, det kommer bli awesome!! Det blir boende i London och så åker vi upp till Coventry över dagen och går på fotboll och tittar på den stan lite. 

Nu ska jag snart gå och sova, upp och jobba imorrn. Men sovmorgon mot min vanliga lördag, börjar inte förrän 10. =P Snacka om röriga helgen, ingen går på sina vanliga tider den här veckan. Men jag klagar inte, jag fick mer timmar än vanligt haha. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stå för din åsikt, kommentera inte anonymt. Anonyma kommentarer publiceras inte.