söndag 17 juni 2012

Söndag

Söndag kväll och jag är hemma själv. Sambon är ute och tar sig en söndagsöl så jag passar på att leva loppan haha. Efter middagen åkte jag hem, tog fram min gamla dator och slängde i en film i PS3an. Så nu sitter jag här i soffan och slösurfar på en dator, spelar Rollercoaster tycoon 3 på en annan dator och kollar på Wimbledon på tvn. En riktigt egen kväll med andra ord. =) 

Imorrn är det jobb igen, sjätte dagen i rad. Men sen är jag ledig tisdag och halva onsdag i alla fall, det ska bli skönt. Är ju ledig hela midsommarhelgen oxå så jag ska inte klaga. Har jobbat rätt mycket nu i juni så det tycker jag att jag är värd haha. Hoppas på fint väder i Grebbestad annars blir jag lite putt. Jag vill ha sommar och sol och badväder!! Jaja, det kommer väl, om inte annat så vecka 29 för då ska jag vara i Gbg och jobba hela veckan haha. =P

Nä nu måste jag återgå till mina kameler och mina strutsar som förökar sig som tokar...=)

Kissande skalbagge. Eller vad den nu gör.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stå för din åsikt, kommentera inte anonymt. Anonyma kommentarer publiceras inte.