torsdag 21 juni 2012

Nu är det sommar!

Har nu anlänt Grebbestad med ett fullknökat tåg. Har nog aldrig sett så mycket folk på det tåget. Jag fick stå (!) till Dingle...då var det 20 min kvar så det kändes som om det kvittade lite men okej.
Framme i alla fall och här är vädret fantastiskt. Det var det iofs i Göteborg med, varmt som tusan, men här är allt lite bättre. =)
Nu har jag softat på altanen med en cider och mat, nu ska jag blåsa upp min säng för helgen och sen sova. Har ju jobbat idag, fått skäll av en grinig kärring och så vidare. Dessutom stängde jag igår så det var lite drygt att gå upp vid 8 i morse.
I mitt glas ikväll. Gott!
Nu ser jag fram emot en ledig helg och sen förhoppningsvis minst en veckas ledigt från Coop. Behöver lite semester känner jag. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stå för din åsikt, kommentera inte anonymt. Anonyma kommentarer publiceras inte.