lördag 23 juni 2012

Midsommardagen

Gårdagens midsommarfirande bjöd på det mesta. Sol, regn, lek, jordgubbar, tårta, god mat osv. Vi åt lunch uppe hos oss och sen slog vi upp partytältet hos grannarna och fortsatte kvällen där. Och tur var väl det för på kvällen regnade det redigt. 
Det blev en sen kväll, och dåligt med sömn i natt så jag är mer än lovligt seg idag. Jag sover ju i vardagsrummet så jag somnade väl sist och vaknade först, när lilleman tyckte det var morgon. =) 

Men det fick gå, frukost och den dusch gjorde gott, sen har jag mest degat. Suttit på altanen och läst klart min bok, solen sken en stund på eftermiddagen. Sen promenerade vi in till Grebbestad och köpte glass, vädret var riktigt trevligt. Men på vägen hem började det regna så nu sitter vi här och kurar. Fotboll på tv, men det är nästan bara jag som är vaken haha. Får se hur länge det håller i sig, jag är oxå rätt trött kan man säga. Längtar lite efter en riktig säng faktiskt, man sover inte helt optimalt på en luftmadrass, hur tjock den än är...
Fantastiska pioner, gårdagens bordsdekoration.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stå för din åsikt, kommentera inte anonymt. Anonyma kommentarer publiceras inte.