tisdag 19 juni 2012

En ledig dag!

Idag är jag ledig och för en gång skull bloggar jag i realtid haha. Eftersom jag inte orkar blogga så ofta fyller jag i i efterhand istället, för jag skriver ju främst för min egen skull så jag kan titta tillbaka sen. Så ni fåtal som faktiskt läser kan bläddra bakåt ibland så kanske det kommit upp nåt nytt nånstans. =)

Men idag är på riktigt som sagt, jag är ledig och det är grymt skönt. Jag sov alldeles för länge men jag tror det behövdes för jag mådde inte prima igår kväll. Nu är det dock mycket bättre. Jag har ätit lång frukost, druckit te (kom på att jag måste göra av med lite nu, annars kan jag inte riktigt med att köpa nytt i England), piffat i balkonglådan jag planterade igår och varit ute och sprungit.

Det är härligt med sommarväder, även om det inte är jättevarmt så gick det alldeles utmärkt att springa i korta tights, t-shirt och väst. Det blev till och med lite varmt, men västen tog vinden bra så det var skönt det med. Jag är lite halvomotiverad att springa nu när målet är så långt borta (11 månader igår faktiskt), men samtidigt är det ju skönt att hålla igång. Och man får passa på nu när det är soligt och varmt, då kanske passen i vinterslasket går lite lättare sen.
Egobilder är inte min starka sida. Min nya väst i alla fall. Storlek Medium =D. Och ny piffig Asics-tröja under. Allt från sportshopen förstås, till halva priset. =D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stå för din åsikt, kommentera inte anonymt. Anonyma kommentarer publiceras inte.