söndag 30 januari 2011

Städryck

Jag fick ett ryck förut. Tog och tvättade fönstrena i vardagsrummet, vilket var mycket välbehövligt. Så nu ser vi ut igen, inga smutsavlagringar så långt ögat nåt. Om man inte tittar åt sovrummet till förstås, för så långt orkade jag inte. =P
Sånt här blir ju inte gjort så ofta, men när man väl får tummen ur så är det väldigt trevligt efteråt. Dock var det aningen för kallt, de blev lite flammigt på det sista fönstret när solen försvann bort. Menmen, hade ingen lust att göra som mormors väninna, hon hällde vodka i vattnet för att det inte skulle frysa. Spritmissbruk om du frågar mig. =)

Nu ska jag slänga mig i duschen, vi ska iväg på middag om en timme. Trevligt om håret hunnit torka lite innan jag ger mig ut, det är inte så trevligt med fruset hår...

Den här hittade jag på fönstret en annan gång när de skulle tvättas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stå för din åsikt, kommentera inte anonymt. Anonyma kommentarer publiceras inte.