onsdag 19 januari 2011

Handboll

Det blev alltså ganska sent igår eftersom jag först jagade tv-serie och sen kollade på den samma. Och med tanke på mitt felvända dygn så sov jag till en stund efter lunch idag. Sen blev det inte mycket gjort resten av eftermiddagen, tog en promenix till torget bara för att hämta ut biljetterna till handbollen. Promenaden råkade iaf bli 5 km lång ungefär, men det var fint väder ute och det var is på vägen jag tänkte gå så jag tog en annan, lite längre...

Handboll ja. Tänkte det var lika bra att passa på när det ändå är VM, här i stan och dessutom Sverige som spelar. Och det var riktigt roligt med handboll, det händer ju nåt hela tiden. Synd bara att de lyckades förlora, annars hade det varit ännu roligare...

Jag var väldigt avundsjuk på de gröna västarna. Ända tills de fick bollar i huvudet. =P
TV4's studio. Typ.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stå för din åsikt, kommentera inte anonymt. Anonyma kommentarer publiceras inte.