fredag 21 januari 2011

Iskyla!

Om jag kände våraningar igår så blev jag brutalt tillbakaslängd till vinter idag. Det var visserligen soligt ute, men apkallt! Har blivit en del promenerande idag eftersom jag är lite glömsk, så jag har verkligen känt av kylan.

För tillfället ligger jag i Annas soffa och degar. Värdinnan sover så sött i andra hörnet och jag har inte hjärta att väcka henne. Om hon inte vaknar snart så får vi väl dela soffan i natt, den är ju faktiskt stor nog åt oss båda. Men jag har dragit nitlotten för jag ligger på den korta schäslongen just nu...=P

Vi har haft en trevlig kväll här. Bakat pizza och ätit den samma, och kollat på Hitta Nemo. Det var längesen jag såg den filmen nu, hade nästa glömt bort hur kul den var. =)

Ska försöka planera lite tårta och grejor nu, men det är svårt när den man tänkte bolla idéer med sover. Jag får helt enkelt ta alla beslut själv. Det kan bli spännande, haha. =P

Årets första tulpaner står på köksbordet hemma och ger smak av våren. Detta är dock förra årets...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stå för din åsikt, kommentera inte anonymt. Anonyma kommentarer publiceras inte.