lördag 29 januari 2011

Lördag igen

Så var det lördag igen och ännu en vecka har gått. Snart är januari slut, vad hände med den månaden??? Men den här veckan har jag i alla fall fått lite gjort, tack och lov. Har skickat massa tråkiga men viktiga mail, fixat i ordning mitt CV, sparkat igång exjobbandet igen, och nästan sökt jobb. Stora plus till mig. =)

Idag var planen att gå upp vid 10-11 och sen åka till CBJO. Men tydligen var det en dålig ide enligt min kropp för istället sov jag alldeles för länge, som vanligt, och nu är det typ slut så det är ingen idé att åka in. Vi får se vad jag gör i stället, var lite sugen på en sväng på stan, men jag vet inte.

Så här ser det inte ut längre, nu är allt bara grått igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stå för din åsikt, kommentera inte anonymt. Anonyma kommentarer publiceras inte.