lördag 15 januari 2011

Lördag

Så var det helg igen, men just nu är alla dagar ganska likadana för min del. Jag gör ungefär lika lite oavsett om det är onsdag eller lördag. Men idag har jag faktiskt varit ute och gått, dryga 3 km blev det, och sen har vi varit och storhandlat lite. Ganska trevlig syssla på lördag em/kväll, det är rätt lugnt i butikerna då. 

Känner att jag håvar in vuxenpoäng här, igår gjorde jag ju dessutom storkok. Bara köttfärssås iofs, men ändå. Firade att min stekgryta är användbar igen, den har fått sig några omgångar grissvål så nu fäller den inte ut massa järn i maten längre. =)

Sitter i soffan och degar nu, vi har ätit och jag är fortfarande proppmätt, 2 timmar senare...vi gjorde egen pizza, och idag blev det massa fyllning på så det var väldigt mättande. Funderar på om vi orkar fixa morötter så vi kan dippa, det vore lite gott.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stå för din åsikt, kommentera inte anonymt. Anonyma kommentarer publiceras inte.