måndag 10 januari 2011

Måndag

Så var det måndag igen, och dags att börja vakna ur julkoman. Det firade jag med att sitta uppe och läsa till 5 i morse och sen sova till lunch och lite till. Smart drag. Eller inte.
Men jag är rätt trött nu ändå så jag hoppas jag somnar i lite bättre tid idag. Har inte nån så spännande bok att läsa heller så jag borde klara av att släcka i tid.

Vad har jag gjort idag då? Slöat i soffan och kollat på vänner. Varit till biblioteket och lämnat och lånat böcker. Tagit en tur på torget och fixat saker som ska skickas till Anna. Diskat lite och lagat lite mat. En vanlig dag helt enkelt.Vi har kollat på Grey's oxå, det har börjat gå i USA igen nu. Tur det, för den serien är bra alltså.

Börjar bli dags att fundera på sängen. Med tanke på min startsträcka för sånt i alla fall.

Så här ser det inte ut längre. Nu är det brunt slask överallt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stå för din åsikt, kommentera inte anonymt. Anonyma kommentarer publiceras inte.