söndag 14 februari 2010

Sötis födelsedag!

Nu är jag trött efter en ganska hektisk dag, i alla fall bitvis. Sov iofs till 11 ungefär då jag förflyttade mig till soffan för att se OS-invigningen, slog in paket och åt lite frukost. Men sen tog det fart eftersom vi skulle ha gäster och köket såg ut som ett bombnedslag. Så vi har städat och diskat och fixat mest hela eftermiddagen och nu ikväll ha vi som sagt haft gäster. Ätit gott och haft trevligt. Kollat på skidskytte, men det gick ju åt skogen så det var väl mindre skoj.

Nu sitter jag och slökollar på skridskor, väntar på att få borsta tänderna så jag kan gå och sova sen. Är sanslöst trött, kommer somna här i soffan snart tror jag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stå för din åsikt, kommentera inte anonymt. Anonyma kommentarer publiceras inte.