söndag 28 februari 2010

Hektisk vecka

Den senaste veckan har varit väldigt hektisk, saker och ting har gått i ett. Och gäster har vi haft, mest hela tiden. Kanske därför det har känts hektiskt? Började med att mamma och mormor kom i söndags och stannade till onsdag. Vi knallade på stan, var ute och åt och lite sånt. Blev ompysslade av mamma som lagade mat, diskade och sydde gardiner åt oss. =)

Sedan fick vi torsdan ledig, eller jag iaf, hade lite skola sen begav jag mig ut på jakt efter ny kameraväska, vilket slutade med att jag kom hem med Sex and the City-boxen, bokrea-böcker och ett par nya skor. =P Så min kväll tillbringades i soffan, var nästan skönt med lite OS-paus, har ju blivit ganska mycket av den varan på sistonde. =)

I fredags kom sen Malin och Mattias, och igår var vi ju på Horse show. Har haft en jättetrevlig helg, synd att vi bor så långt från varandra. Annars skulle vi garanterat spela Super Mario varenda kväll, gudars vad kul det var att spela 4 stycken. Och jag dog inte på långa vägar så mycket som jag brukar. =)

Nu kollar jag på det sista av OS, hockeyfinalen, sen blir det nog sängen ganska snart. Skola imorrn igen, men snart är det fredag och då är det tentavecka. Ska bli så skönt, för jag har ju inga tentor så jag är i princip ledig en hel vecka! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stå för din åsikt, kommentera inte anonymt. Anonyma kommentarer publiceras inte.