fredag 12 februari 2010

Fredag

En av första bilderna med nya kameran

Äntligen börjar jag få fart på dagen! Vaknade och gick upp strax före 9 imorse, hade ett uppdrag att boka biljetter till Pink. Fixade det, utan att behöva löpa till torget i pyjamas, men sen blev jag så kollosalt trött att jag la mig igen. Skulle bara slummra tills sötis gick upp, men jag råkade somna om igen då så jag gick upp vid 12.

Och nu har jag ätit frukost/lunch och ska bara hoppa i duschen oxå, sen är jag redo för en tur till stan. Ska leta födelsedagspresent till sötis, han fyller ju år imorrn. Har ingen aning om vad jag ska köpa eftersom han inte vet själv vad han vill ha, men nåt ska jag väl komma på. Om inte annat får han en skjorta och en slips haha, det är mitt hot om han inte kommer på nåt bättre. =)

Ikväll blir nog lugnt tror jag, inga större planer eftersom vi inte ska till Halmstad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stå för din åsikt, kommentera inte anonymt. Anonyma kommentarer publiceras inte.