fredag 5 februari 2010

Combat

BodyCombat är verkligen slitigt! Och jag tyckte det var mycket jobbigare idag än förra veckan, vet inte varför. Hade ju trott det skulle bli lite enklare, men icke då. =P Kan ju iofs vara för att jag inte ätit ordentlig mat idag innan träningen, bara mackor...

Nu ikväll har jag iaf ätit, grillad kyckling och potatisgratäng, och äppelpaj med vaniljglass! Har gått och varit sugen på äppelpaj hela veckan så idag blev det av. Skulle egentligen gjort fruktsallad, men det får bli imorrn.

Ska ta och släpa mig in i duschen nu, har inte orkat det än. Är alldeles slut i både armar och ben, det är till och med jobbigt att skriva, så en dusch tror jag kommer bli skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stå för din åsikt, kommentera inte anonymt. Anonyma kommentarer publiceras inte.