tisdag 9 februari 2010

Loka Krusbär Päron

Fy attans vilken seg dag det har varit idag. Det hela grundade sig i att jag inte kunde sova igår kväll utan låg och vred mig och slummrade till framåt 5, innan jag kunde somna ordentligt. Och eftersom jag skulle vara i skolan vid 9 blev det inte mycket sömn. Satt sedan med grupparbete fram till lunch ungefär, fick iaf ordning på det, käkade lunch i skolan och tog sen en tur på Charm. Pratade inte med några företag, utan kollade mest läget och plockade lite roliga gratisprylar, hihi. =) Kände inte att jag gjorde nåt gott intryck när jag gick och gäspade så jag väntar med kontaktandet till imorrn, då jag förhoppningsvis fått sova lite mer.

Har slumrat en stund på soffan nu på eftermiddan, så jag orkade inte iväg och träna. Dumt, men så blir det ibland. Har ju fem dar kvar av veckan, så jag ska nog hinna med iaf 2 pass.

Nu börjar det bli dags att fixa middag, jag är iaf hungrig. Började ju gräva mig ner i diskberget igår så det borde inte ta så lång tid innan det är matlagningsbart där ute idag. Ska nog bara kolla Vänner först. =)

Provade föresten nya Loka idag, därav rubriken. Den var väldigt god, frisk och vårig smak! Fick mig ju inte att längta mer efter våren för det...den kommer nog hamna i min korg ganska ofta de kommande månaderna =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stå för din åsikt, kommentera inte anonymt. Anonyma kommentarer publiceras inte.