tisdag 2 februari 2010

Ja se det snöar!

Det var väl roligt, hurra! Ja så mycket som det snöat de senaste två, tre dagarna har det nog inte snöat här sen 2006. Det var det året vi hade snö från jul till sista mars ungefär. Och det som är mest faschinerande är att all snö faktiskt stannar på backen nu och inte smälter bort. Det börjar bli ett redigt snötäcke nu, säkert 2-3 dm skulle jag tro.

Vi ska ge oss ut och utmana ödet nu, ska nämligen ta bussen till Lindholmen för att ha handledning. Ska bli spännande att se hur lång tid den tar idag. För säkerhetsskull tar vi den som går en kvart tidigare än vi verkligen måste åka, så vi får väl hoppas vi hinner i tid. Minns ju hur det var när vi gick där ute och ibland kunde bli både 20 och 40 minuter försenad eftersom bussen inte kunde hålla tiden.

Efter handledningen blir det direkt till gymmet för min del. Den här veckan ska jag fasen komma iväg, så jag har bokat tre pass redan som jag tänkt gå på. Body Balance idag och Body Combat imorrn och på fredag. Återstår att se hur det går, men jag ska nog klara det.

Bäst jag tar och packar väskan och allt så vi kan gå för nu börjar det bli brådis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stå för din åsikt, kommentera inte anonymt. Anonyma kommentarer publiceras inte.