onsdag 16 mars 2011

Tisdag

Så var tisdagen till ända, jag ska strax hoppa i säng. Har fått en grym huvudvärk, så sova är nog precis vad jag behöver. Har ju jobbat idag, ganska många timmar oxå, så jag är sådär lagom seg. Cyklade dessutom till jobbet idag, kan ju låtsas att det berodde på det fina vårvädret och inte att jag sov för länge, så jag var rätt trött när jag kom hem.

Men jag fick i alla fall lite fart för en stund sen och pressade iväg praktikansökningar inför sommaren. Sista dan var ju idag, så det var lixom bara att göra. Återstår att se hur det går, får hålla tummarna.
Har dessutom börjat kika på biljetter till ett visst litet evenemang som går av stapeln nästa sommar, och det känns väldigt roligt. Måste bara checka av lite med mitt tilltänkta sällskap, så ska vi nog ro i land det här sen. =)

Jag tror bestämt mitt täcke och min kudde saknar mig, bäst jag stupar i säng...

På återseende nästa sommar?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stå för din åsikt, kommentera inte anonymt. Anonyma kommentarer publiceras inte.