onsdag 2 mars 2011

Örebro

Idag har jag varit med syster och lillprinsen i Örebro. Vi gjorde Marieberg och Ikea, en alldeles lagom eftermiddagstur. Inte mycket folk var det heller, skönt att slippa trängas. Det blev inte mycket handlat dock, bara till prinsen. Själv köpte jag cheesecake på Ikea, den alldeles underbara jordgubbscheesecaken är nämligen tillbaka! Gissa en som gärna åker till Ikea varje dag nu? =P

Kvällen tillbringades hos syster, det var ju hockey på tv, som dessutom var ganska kul att titta på. 6-2 till FBK, kändes väldigt bra. Fick mysa massor med Philip, jag får passa på att göra sånt när jag väl är hemma. Hade lite roligt åt att han var mer road av min lokaflaska än sin nya traktor som han fick idag. Ibland är de lättroade de små liven. =)

Imorrn har jag en full dagsplan igen. Ska till mormor på fm, geocacha på lunchen, umgås med syster och Philip på em, handla med mamma på kvällen. Måste dessutom packa, så det får jag väl göra på natten då. =P

Nu ska jag bädda sängen och sova, annars blir jag lika dödstrött imorrn som jag blev idag.

Istappar på altanräcket i Grebbestad. Hela räcket såg ut så här, det är ganska många meter långt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stå för din åsikt, kommentera inte anonymt. Anonyma kommentarer publiceras inte.