söndag 20 mars 2011

Sunny day!!

Den här lördagen blev en solig och trevlig historia. Jag blev iofs sittande rätt länge i soffan, men när jag väl kom ut var det väldigt skönt. Tog en promenix i solskenet och bara njöt. Hittade lite vårblommor på vägen, de stackarna verkar ha klarat snön ganska bra. Så mysigt att se lite liv i rabatterna, kanske är det dags för en tur till Botaniska snart? Mitt macroobjektiv behöver rastas lite. =)

Kvällen har spenderats i soffan, vi har ätit helstekt kyckling och kollat på Körslaget. Eller jag i alla fall. Skulle fota supermånen, men den gömde sig bakom husen så det sket sig. Skulle fota stjärnor istället, men då blev det dimma. Så jag gav nästan upp fotandet, innan lusten tog över och jag knallade ut en sväng. Behövde inte gå mer än ett par meter utanför porten innan jag hade fri sikt mot månen. Inte för att den var nåt speciellt längre, men ändå. Alltid kul att ha fotat en helt rund måne.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stå för din åsikt, kommentera inte anonymt. Anonyma kommentarer publiceras inte.