onsdag 23 mars 2011

Ledig onsdag

Det blir lite mycket glassinlägg här nu, så jag tänkte bryta emellan med ett vanligt oxå. Idag är jag ledig, det är väldigt skönt. Känns väldigt rörigt nu när jag har två jobb att hålla isär och ha koll på, så lediga dagar är välkommna emellanåt.

Jag har nyss ätit lunch och ska snart åka till Anna. Planen är att vi ska gå upp till Delsjön och promenera lite, men det är lite trist väder idag så jag vet inte hur det blir med det. Men nånstans får vi allt gå, jag behöver ju röra på mig. Speciellt nu när jag jobbar, kassan sliter ju lite på kroppen så den mår bara bra om jag är ute mycket.

Imorrn är jag oxå ledig, än så länge vill säga. Man vet aldrig när man är timvikarie på Coop. =) Vill bara inte jobba imorrn kväll, för då är det ju hockey igen. Och den här gången går min match på tv4 sport, så jag vill gärna passa på att kolla. Hoppas det går lika bra som igår, det vore ju kanon med 2-0 i matcher. =)

Tror bestämt det är dags att sätta fart nu, så Anna slipper vänta för länge på mig. =)

Delsjön sist jag var där, i maj.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stå för din åsikt, kommentera inte anonymt. Anonyma kommentarer publiceras inte.