lördag 14 juli 2012

Winnerbäck

Vi var och såg Winnerbäck på Trädgårn igår kväll, en del av våran julklapp från mamma och pappa. =) Syrran och Oskar var oxå med, och vi hade riktigt trevligt. Fick stressa lite från jobbet för att hinna hem och duscha och äta och så innan men det gick rätt bra. Vi kände inte för att knö oss fram så vi stod rätt långt bak.
Det var inte alltid jag såg jättebra. Men sånt är livet när man är kort och folk är puckade och bara ställer sig framför mig. 
 Konserten i sig var inte jättegrym direkt, även om jag inte instämmer i vissas brutala sågningar. =P Det kändes lite för lugnt, man kom aldrig igång i riktigt peppig stämning tyvärr.

Men han avslutade i alla fall med bästa Söndermarken så han är förlåten för ganska mycket, haha.

Efter spelningen skulle vi åka hem, men alla kom visst inte med. Så har sovit lite halvtaskigt i natt kan man säga, somnade sent, vaknade först vid 5, sen igen vid strax före 7. Jag som skulle sova ut haha.

Idag peppar vi för att gå på kent, man kan nästan tro att vi är på festival ju haha. Men först ska jag och syster ut på stan och shoppa lite, vissa av oss fick ju lön igår. Fast det mesta ska jag spara till London så klart. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stå för din åsikt, kommentera inte anonymt. Anonyma kommentarer publiceras inte.