söndag 8 juli 2012

Klingglass!

Idag fick jag med mig nästan hela familjen till Fjällbacka för att köpa glass. Där finns nämligen världens godaste Klingglass! Klingglass finns inte hemma på min gata i stan, och det gör mig lite småtokig ibland. Vem kan klara sig på att äta favoritglassen bara på sommaren? Och oftast bara en gång per sommar eftersom man inte direkt promenerar till Fjällbacka. Skit är vad det är.

Jaja, vi åkte dit i alla fall, åt lunch i form av Hanssons skagenbaguette och sen glass. Min glassätarteknik har gått i arv i familjen kan jag säga, vi har ungefär samma stil prinsen och jag. =D

Jag var lite dålig fotograf idag, tog bara på sånt som inte ska ut här. Men jag hade faktiskt systemkameran med mig, det var inte igår. Det är störigt bekvämt med kompaktkamera, men det förstör min fotograf-image lite. Ingen tror ju att jag jobbar på Aftonbladet när jag kommer med en liten Powershot. =P

Här går jag i alla fall och försöker hitta en fin vy att fota med mobilen. Tänkte skicka upp bilden på Instagram men det blev visst aldrig av. Nån gång blir det instagram-spam från mig med alla bilder jag glömt publicera. =P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stå för din åsikt, kommentera inte anonymt. Anonyma kommentarer publiceras inte.