torsdag 19 juli 2012

Skor! =D

Jag började oroa mig lite att jag skulle komma hem från London utan nya Converse. En konstig tanke haha. Det enda jag hade på inköpsplanen var ett par Vans med stjärnor. Men så kollade jag runt lite igår för inspiration och gissa om jag blev glad när det börjat komma in lite nya modeller på Converse. Bland annat dom här:
Jag har velat ha ett par med brittiska flaggan i evigheter, ända sen jag såg The Who-varianten som inte fanns i damstorlekar. Och nu finns dom! Det här är bland det första jag tänker köpa på tisdag, det kan jag lova. =)
 Sen hittade jag ett par till som oxå var fina, inte riktigt "hoppa-studsa-skrika"-snygga men ändå min stil på nåt sätt. Är de fina när de kommer på fötterna tror jag nog de oxå får följa med hem. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stå för din åsikt, kommentera inte anonymt. Anonyma kommentarer publiceras inte.