fredag 20 juli 2012

Inte riktigt än

Många på jobbet gjorde sista dagen före semestern idag, men jag har en dag kvar nämligen imorrn. Känns lite segt, men jag har ju inte direkt jobbat ihjäl mig i sommar haha. Men nästa vecka ska jag i alla fall ha min första betalda semester nånsin! Det ska bli väldigt trevligt. =)

Jobbade 7-16 idag, på golvet. Skönt med lite omväxling, det är lite trökigt att bara sitta i kassan hela tiden. Dessutom var det inte överdrivet mycket att plocka så man hann lixom göra klart allt, man behövde inte stressa vidare till nånting annat. Skönt med sådana dagar, när man kan känna att man är klar när det är dags att gå hem.

Fast jag måste skaffa mig ett annat jobb, det här är ingen höjdare. Det skulle vara kul att ha ett jobb man faktiskt gillar och ser fram emot att gå till. Jag hoppas det kommer snart. Har planer på att läsa en kurs på KTH i höst, Bygglov i praktiken heter den. Kan ju vara fiffigt om jag nu skulle hamna på nån kommun nånstans. Och alla de jobb jag kan tänka mig har ju med byggande att göra så bygglovskunskap kan man nog inte få för lite. =)

Nä, nu ska jag ta och tvätta fönster. Det har inte blivit gjort här på ett bra tag. Vi har ju haft så mycket att göra det senaste året i det här hushållet. Speciellt min sambo haha. (känga modell strl 47 =P)

På måndag!! =D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stå för din åsikt, kommentera inte anonymt. Anonyma kommentarer publiceras inte.