fredag 1 april 2011

Inlägg #300

Wiiie, lite jubileum i bloggen. Det här är inlägg nummer 300. Det ska vi fira! Eller nåt. Jag tar en kaka från subway, det är fira nog. =P

Det här inlägget ska handla om nåt så ointressant som min fredag. Jag har sovit till lunch och sen jobbat. Oerhört spännande. Men sova var skönt, jag var väldigt trött efter gårdagens simryck. Att vi även tvättade till sent på natten gjorde ju sitt till oxå. Jag har träningsvärk i axlarna idag, men förhoppningsvis kan såna här saker göra att jag inte får så ont i axlar och rygg när jag jobbar. Väldigt dumt att skaffa sig svåra ryggproblem när man är i min ålder. Nu har jag väl haft mer eller mindre ont sen jag var typ 18, beroende på hur mycket jag jobbat, men ändå. Träning gör ju kroppen starkare så jag måste se till att komma iväg nu när jag jobbar så pass mycket.

Jobbade iofs inte så länge idag, 5 timmar bara, men det är rätt lagom tycker jag. Lite ob-timmar fick jag med oxå så jag är nöjd. Tog faktiskt cykeln idag, det är grymt skönt att cykla till jobbet tycker jag. Bättre än att springa till bussen och passa tider och sånt. Hem fick jag sällskap eftersom min sötis slutade samtidigt.

Nu ska vi titta på grey's. Den här veckan har gått rätt fort..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stå för din åsikt, kommentera inte anonymt. Anonyma kommentarer publiceras inte.