söndag 24 april 2011

Glasstest - Twister Fruit

Det har varit dåligt med glasstester på sistonde, eller jag har testat men inte skrivit om glassen. Hittade till och med en färdig betyg-bild, så den måste ju helt klart upp!!!

Nu är det ett tag sen jag åt den här, och den var inte särskilt god så jag har inte omtestat den, så helt klar är jag inte över hur den smakade. Men en sak minns jag och det var att jag tänkte direkt att den vanliga Twister är mycket godare. Den är ju isglass nästan hela, men den här var varannan rand isglass och varannan rand gräddglass, och det blev lixom smetigt och konstigt när man åt dom ihop. Så nja, ingen höjdare.

Betyget blir 3 glassgubbar av 5 möjliga. (Tydligen. Så här när jag gått och tänkt på den ogoda glassen i ett antal veckor vill jag nog ge den minus, men så otäck var den förmodligen inte. =P)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stå för din åsikt, kommentera inte anonymt. Anonyma kommentarer publiceras inte.