söndag 24 april 2011

I Grebbestad

Jahopp, och vad ska jag säga om det? Jag har verkligen bloggtorka nu för tiden, har ingen motivation alls att skriva. Mitt liv känns jäkligt segt och trist just nu, men egentligen händer det nog mer än i november, nu jobbar jag ju och har mig, då gick jag bara hemma och slöade. Menmen, så blir det ibland.

Blev iaf upphämtad av Anderssons Taxi som var på väg från Danmark mot Grebbestad, det blev lite småtrångt i bilen, men vissa i familjen har ju korta ben så det var ingen större fara. Välkomnades av Världens bästa farbror, och en trevlig skylt från våra kära grannar.
Laminerad och allt. Nej de är inte riktigt som de ska...
Sen bar vi in lite (ehrm, rätt mycket faktiskt) packning från bilen, jag grävde fram min kamera och fick en aha-upplevelse i mammas rabatt. (var det här jag fotade dom här söta blommorna!?!), jag och mamma åkte och handlade, och sen satte vi oss i solen och fick maten framdukad. Man kan ha det betydligt sämre...

Nu vet jag vart blommorna bor!
För övrigt har jag legat i sängen sen 22.45. Kanske borde jag släcka och sova snart?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stå för din åsikt, kommentera inte anonymt. Anonyma kommentarer publiceras inte.