torsdag 24 februari 2011

VM-eftermiddag

Puh, vilken eftermiddag! Jag är alldeles slut, men skakandet har i alla fall lagt sig. Nu kan man kanske tro att jag hårdtränat, sprungit långt eller stressat, men jag har tillbringat eftermiddagen i soffan. Kollandes på skidor. Och efter Marcus Hellners finallopp var jag alldeles slut, jag hoppade och studsade här i soffan, fast egentligen ville jag nog krypa ner bakom soffan och inte titta.
Ja, jag är sportnörd och blir alldeles för engagerad i sånt här. Så är det bara. =P

Det jag borde gjort idag har jag därför inte gjort, istället får jag tvångsprestera ikväll och så får vi se hur det går. Jag har inte heller kommit på nån middag, men det är ju mer regel än undantag i det här hushållet så det löser sig säkert. =)

OS-mössan åker på efter den här eftermiddagen.=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stå för din åsikt, kommentera inte anonymt. Anonyma kommentarer publiceras inte.