onsdag 2 februari 2011

Onsdag

Världens tråkigaste gråonsdag pågår just nu. Eller vädret är i alla fall oerhört tråkigt, grått och regnigt, 4 plusgrader, blött och jävligt. Kan det bli vår nu? Eller vinter? Nånting annat än slask i alla fall...

Har i alla fall aktiverat mig lite idag, även fast jag sov lite längre än jag tänkt. Drog mig ner till hemköp med Maria för att handla billiga saker på deras kundkortskväll, som började kl 14. Kaos som vanligt, även fast vi var där tidigt. Men jag fick min fläskfile och mina kryddor billigt, så jag är nöjd.

Nu håller jag på och fixar lunch, spagetti och köttfärsås, sen ska jag duscha och bege mig mot Hammarkullen för möte. Oerhört spännande...

Inte alls roligt. =(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stå för din åsikt, kommentera inte anonymt. Anonyma kommentarer publiceras inte.