onsdag 2 februari 2011

Sleepy

Det blev visst en heldag på stan med Anna, åkte vid 13.30 och kom hem vid 21.30. Okej, gick inte i affärer hela tiden, vi fikade oxå, men nästan. Sen fick jag fixa mat på vägen hem och handla lite och så, så klockan drog iväg. Känns trist att hon ska åka iväg igen nu, kommer inte ses på minst 6 veckor. =( Men den som väntar på nåt gott...

Ska gå och lägga mig nu, jag är faktiskt trött. Lär inte få nån väckning imorrn utan ska försöka ta mig upp av egen maskin, ska bli intressant att se hur det går. Jag måste få igång min självdiciplin lite igen, det här håller ju inte...Imorrn är planen att köra på med exjobbet och söka lite jobb. På kvällen blir det en tur till Hammarkullen för lite informellt möte. Blir nog roligt det med. =)

Natt på Eriksberg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stå för din åsikt, kommentera inte anonymt. Anonyma kommentarer publiceras inte.