tisdag 1 februari 2011

Regn hos mig

Vaknade upp till en regnig och gråtrist tisdag. Det här känns som dödsstöten för de sista snöresterna, så nu blir det väl bara brunt och grått för ett tag. Lika bra det kanske, det vill ju inte riktigt vara vinter här. Och jag vill gärna ha sol och plusgrader, jag saknar mina converse!! Jag har ju ett par som jag inte ens använt, det håller lixom inte!!

Nu borde jag stå i duschen egentligen, ska träffa Anna på stan en sväng. Men jag orkar bara inte stressa. Har iaf ätit, men maten tog lite längre tid än jag tänkt mig, det är därför jag ligger efter i mitt schema. Blir nog inte mycket mer gjort idag än att träffa Anna, hon åker ju imorrn igen så jag får passa på. Har varit så skönt att ha henne hemma ett tag, jag måste ha nån att snacka skit med. Tur att hon kommer hem snart igen. Eller om typ 6 veckor, men med tanke på hur fort första tiden gick så kommer det bara susa förbi!! =)
Mina oanvända Converse. Inköpta i London på Converse Store på Carnaby Street. Jag vill ha vår så jag kan använda dom nuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stå för din åsikt, kommentera inte anonymt. Anonyma kommentarer publiceras inte.