fredag 24 september 2010

Torsdag

Det blev en tur till Ikea idag, och jag kom hem med en ram i alla fall. Dock var det ingen passepartout (jag erkänner, jag fick googla det ordet) med till den så jag får leta vidare efter en sån. Den stora tavlan hittade jag ingen ram till, kanske jag får knata till Gallerix med den och be dom fixa den. Montering ingår ju när man köper ram där så det vore ju kanske trevligt. Vi får se. Ett steg närmare väggen är ju den ena nu i alla fall. =)

Mycket mer än Ikea har jag inte gjort idag, eller en snabbis på stan hann jag på vägen, var tvungen att köpa ny väska. Och nej sötis, jag har inte redan nog med väskor. =P Min favvoväska är faktiskt sönder nu, jag har slitit ut den. Så nu har jag en ny. Och jag ska försöka slänga några av de gamla. Kanske skulle ha väskloppis här? Alla är välkomna!! =D

Tvättat har vi gjort oxå. Och kollat på Grey's. Det kommer bli jobbigt när vi tittat ikapp Grey's, hur ska vi överleva utan att se 5 avsnitt om dan?? Men det är bra att vi ligger efter, annars hade vi fått genomlida en hel sommar med den cliffhangern som var i slutet i våras. Jepp, jag vet, jag har tjuvläst vad som händer haha. Jag är så kass. När jag var liten läste jag alltid halva boken, sen läste jag slutet och sen läste jag klart. Jag har slutat med det nu men ibland kan jag inte låta bli. Varför vänta lixom? Man vill ju veta om man gissat rätt när man läser.. =)

Imorrn blir det i alla fall Bokmässan! Det är alltid lika trevligt, böcker är trevligt även om man läser dom i rätt ordning. =) Sen blir det soffhäng hos Anna, hennes nya soffa är grym. Fast det vet hon inte än, det är bara jag som provat den hittills. =P

Om jag ska orka iväg till mässan i god tid imorrn så bör jag nog sova nu, så det ska jag försöka med.

Sötnöt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stå för din åsikt, kommentera inte anonymt. Anonyma kommentarer publiceras inte.