fredag 17 september 2010

Fredag

Så var det fredag igen. En hel vecka har gått igen. Vart tog den vägen? Och vad har jag fått gjort egentligen? Okej, jag har framkallat en del bilder som ska upp på väggarna. Jag har även börjat röja lite i lådorna i förrådet, har faktiskt fått ner antalet lådor en hel del. =) Men efter ett tag tryter orken och lusten att göra nåt bara försvinner.

Helst vill jag bara ligga i soffan och kolla på Grey's, men det misstänker jag att jag inte kan göra. Jag borde till exempel fixat mitt exjobb. Men jag orkar inte. Fast jag vill gärna komma igång så jag har nåt att göra på dagarna. Snacka om blandade känslor. Kan inte nån bara komma och fixa allt för mig? Så jag slipper göra allting själv?

Jag längtar till oktober faktiskt. I alla fall början av oktober. Vill ut och kryssa med Jenny nu!! Ska bli så kul, och skönt att komma bort lite. =)

Kanske läge att sluta gnälla och ta sig ur pyjamasen. Har iaf lunch på gång. Har iofs nyss ätit frukost, det blir så när man tar dåliga beslut. När man vaknar av slagborrande vid 10 ska man gå upp, man ska inte sätta i öronproppar och vända sig om...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stå för din åsikt, kommentera inte anonymt. Anonyma kommentarer publiceras inte.