onsdag 22 september 2010

Sova?


Jag borde verkligen sova nu. Men mitt dygn verkar inte vilja komma på rätt köl. Trodde jag var på gång igår när jag däckade redan vid 1, men jag var visst väldigt trött för jag vaknade inte förrän 12 idag.

Inte helt konstigt iofs, eftersom jag bara sov typ två timmar i sträck natten innan. Blir så när man först kollar på valvaka till 2 och sen tycker det verkar vettigt att börja spela tv-spel. Och när man väl kommer i säng kan det ju vara kul att snacka massa skit till 4.40. Tur att jag inte behövde gå upp vid 7 utan bara låsa dörren efter Anna och sen somna om. Min klocka ringde istället strax före 10 eftersom Annas soffa skulle komma mellan 10 och 12. Givetvis kom de typ halv 12, så jag hade lätt kunnat sova iaf en timme till, men så är det ju ibland. 

Efter att soffan sedan tagit sig in på rätt plats kunde jag dra mig hemåt, men det blev en tur på stan i regnet så jag hann mest hem och vända eftersom jag skulle på kårkväll sedan. Lyckades klämma in lite demonstration där oxå, dock ingen promenix till Järntorget, kände att det inte var passande i balklänning och höga klackar...gick tillbaka till kåren istället men där höll de på att plocka ihop så jag drog mig hemåt. 

Trodde jag skulle få nåt ut av den här dagen oxå eftersom jag kom i säng så pass hyfsat, men eftersom jag först sov till 12, och sen var alldeles yr när jag gick upp så försvann en stor del av eftermiddagen. Till sist kom jag ut men planen att hämta mina förstoringar på Japan Photo sabbade dessutom västtrafik eftersom det var trafikstockning i Brunnsparken. Ganska frustrerande att se dom låsa dörren när jag är på väg till affären. Menmen, då har jag ett ärende imorrn oxå. =) 

Nu ska jag försöka slita mig från pokerbordet och hoppa i säng. Kan ju alltid hoppas på att somna snart...




Sömnen kommer som en vän mjuk varm hand i tystnaden
Sömnen kommer som en vän den dömer ingen
Glömmer ingen, öppnar bara famnen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stå för din åsikt, kommentera inte anonymt. Anonyma kommentarer publiceras inte.