lördag 25 september 2010

Kalas02

Jag upplever just nu min allra första kentkonsert på ett ganska politiskt okorrekt sätt. Men fasen var underbart! Jag minns inte mycket av den mer än att den var i Norrköping, vi hade vunnit biljetterna och jag fick inte komma in i öltältet. Det var sommar och V&A var helt ny. Jag hade en M&M-tröja på mig och efteråt åkte vi spårvagn in till Norrköping centrum och åt på donken eller liknande. När vi skulle tillbaka till campingen hade spårvagnarna slutat gå och vi fick ta taxi, men vi hade inte så mycket pengar så vi kom inte riktigt hela vägen. Sista biten gick vi över ett gäng fotbollsplaner och allt var bara eufori och tonårig glädje.

Med andra ord, jag minns inte särskilt mycket av konserten, bara saker runt omkring. Och det var ju innan digitalkamerans tid så det finns inte direkt ett överflöd av foton. Jag vet att jag hade en engångskamera med mig så med andra ord de går inte att visa här för de är så att säga analoga. =)
Men jag kom just på att jag har en bild, det här var när mobilkameran var det nya heta. Kvaliten är inte vad den är idag direkt, men jag lovar, det är jag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stå för din åsikt, kommentera inte anonymt. Anonyma kommentarer publiceras inte.