måndag 16 augusti 2010

Måndag

Gud vad kass jag är. Som synes på förra inlägget så blev det rätt sent i natt. Jag kan bara inte gå och lägga mig, jag har nog allvarliga problem. Sen fastnade jag lite på youtube bland annat, sånt kan ju vara rent livsfarligt.

Nu är jag i alla fall vaken, och har varit en stund. Känner mig förvånansvärt pigg ändå. Men jag får hålla dygnet på rätt håll nu, hur ska det annars gå när jag ska upp och tenta på lördag, eller jobba på måndag? Nej, skärpning alltså.

Idag vet jag inte riktigt hur programmet ser ut. Hoppas komma upp till syster så jag får hälsa på bebis, men vi får se vad som passar dom.

En början vore kanske att ge sig in i duschen. Så är jag redo för vad nu kan tänkas hända idag, när det händer. Men orka typ. Det är lika segt att bädda ihop sängen som att bädda ut den ju. Och jag måste bädda, annars kommer jag inte åt min väska med alla kläder...moment 22 ungefär.

Äsch, det här blev ju inge roligt. Tråkinlägg på hög nivå. Blöö.

Solnedgång över Ramberget i lördags.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stå för din åsikt, kommentera inte anonymt. Anonyma kommentarer publiceras inte.