fredag 20 augusti 2010

Dan för dan

Imorrn är det tentadags, och mitt pluggande går skit. Det där med brottgränstillstånd är inte min grej. Men vi får se, tredje försöket är det här och jag har en känsla av att det blir ett fjärde. När är det man ska tenta i kostym? =P

Ska i alla fall försöka plugga lite idag, ska försöka räkna nåt exempel. Jag vet ju ungefär vad för räknefrågor som brukar komma, så jag tänkte att om jag ser till att kunna ett av dom ordentligt så borde jag nästan kunna få så pass med poäng att jag klarar tentan. Är ju ändå bara 6 poäng man ska skrapa ihop, hur svårt kan det vara egentligen? (Väldigt tydligen om man tittar på mina försök =P)

Men jag ska börja med att gå till torget och se om jag får tag i ett par nya byxor, mina favvojeansleggings har gått sönder nu. Sen får vi se om jag hinner träffa Anna idag oxå, hon drar ju sen så jag vet inte när vi ses nästa gång. =/
Dags att sätta fart då om jag ska hinna med allt detta...

Åh, underbara sommar! Jag saknar dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stå för din åsikt, kommentera inte anonymt. Anonyma kommentarer publiceras inte.