söndag 15 augusti 2010

Åka tåg

Sitter på tåget hem till charleswood efter lite om och men. Var helt bombsäker på att tåget skulle gå 14.45 men som tur var kollade kag biljetten när jag kom upp i morse. Visade sig att tåget gick 14.07. Såna marginaler har inte jag när jag ska iväg. Men jag tror jag hann med det mesta, duscha, äta, packa, slänga.soppåsen. Blev lite svettigt att löpa till vagnen med all packning men det kan ju bero på att det var 27 grader i skuggan oxå. :-P

Jag hann iaf, hade väl en 5-6 minuter tillgodo, och nu är det väl nån timme kvar till Karlstad där jag ska byta till buss. Lyssnar på bra musik och kollar på film från igår. Filmningen på min mobil funkade riktigt bra, men ljudet lämnar en del att önska. Well well man kan inte få allt. Jag har iaf ett par coola solglasögon så jag är rätt nöjd. Tack för det Jenny. :-P
Published with Blogger-droid v1.5.2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stå för din åsikt, kommentera inte anonymt. Anonyma kommentarer publiceras inte.