torsdag 19 augusti 2010

Hemåt igen

Jaha så var det dags att lämna Charleswood för den här gången. Har haft några ganska trevliga dagar, mycket mys med Philip, som var skälet att jag kom. Har även hunnit med att träffa Jennys busungar. Som vanligt hinner man inte mycket annat än träffa folk, så pluggandet har det inte blivit så mycket med. Menmen...

Ser inte fram emot att släpa min väska till bussen, det är uppför, det är blött och regnigt, väskan är tung och hjulen funkar inget vidare. Menmen, ska försöka gå i god tid så jag inte behöver stressa. Inget kul att sätta sig genomsvettig på bussen direkt, så det är väl bra om jag slipper springa...

Skönt iaf att jag åker korta vägen idag, den över laxå. Tar bara 3 timmar till gbg då, alldeles lagom. Nu tycker jag iofs det är rätt skönt att åka tåg, men ändå.

Dags att slå igen datorn nu då tror jag, så jag inte behöver löpa. Lär jag göra i slutändan ändå, så blir det alltid, men man kan ju göra ett seriöst försök. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stå för din åsikt, kommentera inte anonymt. Anonyma kommentarer publiceras inte.