söndag 8 augusti 2010

kent - dagen efter

Jag är helt slut i kroppen idag, jag har ingen kraft alls. Hur jag ska orka cykla till jobbet om en timme är en gåta, men jag hoppas det blir bättre när jag fått ordentlig mat i mig.
Det var en lång dag igår. Jag var vaken ungefär 21 timmar och hann på den tiden jobba 8,5 timme, åka till Göteborg, gå på kent och åka tillbaka hit. Jobba gick an, var rätt trött men eftersom vi fick plocka isär hela fruktkylen och göra rent den så gick tiden ändå. Sen kickade jag igång ordentligt vid halv 2 efter uppiggande sms och plockade av mina fruktpallar på en halvtimme. =P

Men den riktiga urladdningen blev konserten, som var helt fullständigt underbar! Okej dom spelade inte socker men det får gå för den här gången. =) Det var lixom bara bäst, det går inte att förklara. Allt adrenalin jag hade bara flödade och slutade inte med det förrän framåt 3 i natt när jag äntligen låg i sängen. Så en riktig urladdning var det, och jag antar att det är därför jag är lite seg idag.

Tur att jag jobbar kväll några dagar framöver nu, så jag får sova ut ordentligt. Behöver samla kraft inför sista jobbandet och tentaplugget som jag borde göra ungefär jämt. Pust. Men gårdagen gav mig massa underbart att ta fram och minnas när allt känns skit, så jag tror nog jag ska orka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stå för din åsikt, kommentera inte anonymt. Anonyma kommentarer publiceras inte.