onsdag 5 december 2012

Tillbaka i verkligheten

Ja det var bara att dra sig ur sängen i morse och åka till jobbet. Men jag ska inte klaga, har ju varit ledig en hel vecka. Fast det är lite jobbigt att vara på semester, jag är ju tröttare nu än innan haha. Men jobba är ju lite kul, iaf nu när jag får vara på nonfood en hel del. Jag trivs ju i det gänget, alla är så goa. Jag får ju min beskärda del av kassaarbete ändå iom att vi ränner dit i tid och otid så jag är nöjd haha.
Vi rear adventssakerna nu så jag passade på att använda upp min personalrabatt som legat till sig på mitt medmerakort. Två såna här står nu i fönstrena här, och imorrn tar jag nog två av den större sorten oxå, de här blev för små att ha i vardagsrummet. Så de fick flytta till köket istället, eller ja vid matbordet, och där passar de alldeles utmärkt. =) Kul med lite nya saker, jag är lite trött på mina vanliga röda ljusstakar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stå för din åsikt, kommentera inte anonymt. Anonyma kommentarer publiceras inte.